لوله و اتصالات پوش فیت - مزایای استفاده از لوله و اتصالات پوش فیت

دلیل استفاده از لوله و اتصالات پوش فیت 

اتصالات پوش فیت مخصوص لوله کشی فاضلاب است و به دلیل راحتی و سرعت بالا در انجام کار بسیار محبوب است. در مقایسه با لوله‌های CPVC و PVC با حلال چسب یا لوله‌های چدنی با فرآیند حدیده کردن یا جوش دادن، استفاده از لوله پوش فیت کاملاً آسان است و به مهارت خاصی نیاز ندارد.

پوش فیت از جنس پروپیلن است و با یک حلقه از خارهای فلزی در داخل اتصالات قرار می‌گیرد و به شکلی محکم لوله‌ها را در بَر می‌گیرد. سوکت‌ها (یک سرسوکت یا دو سرسوکت ) به صورت فابریک بر روی لوله‌ها قرار دارند که حلقه‌های O شکل نئوپرن (اورینگ) را در داخل اتصالات به شکلی کاملاً ضدآب و محکم قرار می‌دهند.

مطالعات نشان داده است که استفاده از لوله پوشفیت بسیار قابل اطمینان هستند. هنگامی که در حال لوله کشی فاضلاب هستید، پوش فیت سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای انجام کار است. همچنین، لوله‌های پوشفیت در برندهای مختلف تجاری تولید می‌شوند که تنها در ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

انواع پوش فیت 

  1. پوش فیت معمولی
  2. پوش فیت بی‌صدا (صدای ناشی از عبور پساب و فاضلاب را دفع می‌کند)

مزایای لوله کشی پوش فیت

  • سرعت انجام کار با اتصالات پوش فیت شاید بزرگترین مزیت استفاده از آن باشد. در مواقع اضطراری، می‌توان به راحتی لوله کشی فاضلاب را در کوتاه‌ترین زمان انجام داد.
  • از سایز ۳۲ میلی‌متری این لوله می‌توان برای لوله‌های فاضلاب حمام و سینک ظرفشویی و از سایز ۴۰ میلی‌متری برای دستشویی استفاده کرد. به‌طورکلی، پوش فیت در طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها در بازار موجود است.
  • دوام و طول عمر بالایی دارد و برای لوله کشی فاضلاب نیاز به ابزار خاصی ندارد.
  • این لوله یک روش عالی برای ایجاد اتصالات بدون نیاز به لحیم کاری، حدیده کردن یا استفاده از گیره‌ها و چسب‌ها است.
  • لوله‌ها هنگام استفاده از اتصالات پوش فیت کاملاً خشک نیستند. این در تضاد با CPVC و PVC است که قبل از چسباندن حلال باید خشک شوند یا لوله‌های مسی که همچنین باید قبل از لحیم کاری با مشعل خشک باشند!
  • این لوله برای کاربردهای مختلف در انواع گوناگونی در دسترس هستند. تقریباً در انواع لوله‌ها، اتصالات پوش فیتِ متناسب با آنها طراحی شده است.
  • خطوط تولید لوله پوشفیت شامل اتصالات مختلف و متنوعی در اندازه‌های مختلف می‌باشد که برای هر کاربردی که تصور کنید مناسب است.
  • این لوله به راحتی برداشته می‌شوند تا در صورت لزوم بتوان آنها را تغییر مکان داد. اگر هدف یک رفع موقت باشد، می‌توان از پوش فیت استفاده کرد و سپس آنها را به راحتی از لوله جدا کرد.

سایزبندی لوله کشی پوش فیت
لوله های پوش فیت در اندازه های مختلف طولی و قطری تولید میشوند.

قطر لوله های پوش فیت به طور معمول در سایزهای ۴۰ , ۵۰ ,۶۳ ,۷۵، ۹۰ , ۱۰۰ , ۱۲۵ و ۱۶۰ میلیمتر هستند که البته در ساختمانهای مسکونی قطرهای ۵۰ , ۷۵ ,۱۱۰ و ۱۲۵ میباشند که درطولهای مختلف ساخته میشوند.

لوله ۴۰ میلیمتر فقط برای استفاده در لوله کشی ونت است و برای لوله کشی فاضلاب استفاده ای ندارد.

رابط پوش فیت با طول ۲۵ یا ۳۰ سانتیمتری طول نیم متری , یک متری ، دومتری و سه متری تولید و به بازار عرضه میشوند.

اتصالات پوش فیت نیز شامل زانو ۴۵ و ۹۰ درجه , سراهی ۴۵ و ۸۷ درجه، سراهی تبدیلی ۴۵ و ۹۰ درجه , تبدیل در سایزهای مختلف , درپوش لوله، لاستیک بوگیر , دریچه بازدید , سیفون یک تکه بلند , متوسط و کوتاه، سیفون بازدید , عصایی پشت بام , استاپر تست میباشند.

بستهای پوش فیت هم بسته به نوع لوله کشی پوش فیت متفاوت هستند و بدو دسته عمده بستهای سقفی و بستهای دیواری تقسیم بندی میشوند.

علاوه بر لوله کشی فاضلاب , پوش فیتها برای لوله کشی آب باران و لوله کشی هواکش و ونتهای فاضلاب نیز استفاده میشوند.

دیجی پایپ تامین کننده لوله و اتصالات پوش فیت 

لیست قیمت لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس و لیست قیمت پوش فیت پلیران در فروشگاه اینترنتی دیجی پایپ

 

با ما در تماس باشید  

_________________________________________

 تهران،خیابان خیام شمالی، پاساژامیرسلیمانی، طبقه همکف، واحد۱۰

۵۵۶۹۷۴۲۰(۲۱)۹۸+    

۵۵۶۹۷۴۳۲(۲۱)۹۸+   

۵۵۶۲۶۳۲۹(۲۱)۹۸+   

۵۵۶۹۷۹۱۸(۲۱)۹۸+   

۹۸۹۱۲۴۷۸۰۷۸۲+     

۸۹۷۸۰۹۹۲(۲۱)۹۸+   

 

با ما همراه باشید

_________________________________________

_________________________________________