لرزه گیرهای آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران

اتصالات آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران - لیست قیمت ارتعاشات صنعتی ایران

علت به وجود آمدن لرزش و ارتعاش در موتورخانه

اقلامی داخل موتورخانه وجود دارد که دارای حرکت های دورانی و یا رفت و برگشتی می باشند که بروی سیالات فرآیندهایی انجام می دهند . نمونه ای از این اقلام پمپ ها ، چیلرها ، کمپرسورها و ... می باشند که با حرکت های خود در راستای انجام فرآیند همواره ارتعاش و لرزش تولید می کنند .
 لرزش ها باعث ایجاد صداهای بلند و آزار دهنده، نشتی و 
پایین آمدن طول عمر سیستم لوله کشی می شوند.

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با سابقه طولانی خود در این زمینه، اقدام به تولید لرزه گیر می کند. 

 

دسته بندی لرزه گیرها
به طول کلی انواع لرزه گیر ها را می شود به دو دستۀ زیر تقسیم بندی کرد:

  1. لاستیکی
  2. آکاردئونی

اتصالات آکاردئونی نیز می توانند به مانند لرزه گیر در سیستم های فرایندی مورد استفاده قرار بگیرد. این اتصالات بسته به نوع طراحی می تواند موجب کاهش ارتعاشات زاویه ای، محوری و همچنین جانبی در خطوط لوله شود.

اتصال آکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران که با نام لرزه گیر آکاردئونی شناخته می شود باتوجه به توانایی تغییر طول های کوچک در راستای لرزه گیر می تواند جلوی انبساط و انقباض در لوله فلزی را بگیرد .
هنگامی که لرزه گیر در مسیر خط لوله فلزی نصب می شود وظیفه تغییر طول بر اساس تغییرات دمایی به عهده لرزه گیر آکاردئونی می باشد و لوله فلزی دچار هیچ گونه تغییر طول و تنشی نمی شود .

از جمله مزیت های ضد ارتعاشات آکاردئونی مقاومت بالا در برابر دماها و فشارهای بالاست. در طراحی اتصالات آکاردئونی می توان از پره ها و طراحی های متفاوتی بهره برد. برای نصب این اتصالات نیز اغلب از فلنج و پیچ و مهره استفاده می شود.

انواع اتصالات آکارئونی ارتعاشات صنعتی ایران

  • اتصال فلنج دار لرزه گیر آکاردئونی

نوعی از لرزه گیر آکاردئونی ارتعاشات صنعتی می باشد که دو سر ابتدا و انتهای آن فلنج جوشی تعبیه شده است که مناسب برای برقراری اتصال به صورت فلنج دار می باشد . هر لرزه گیر فلنج دار به دو عدد فلنج جوشی نیاز دارد که می بایست با پیچ و مهره به یکدیگر متصل شوند .

لرزه گیرهای آکاردئونی فلنج دار ارتعاشات صنعتی ایران در فشارهای PN10 ، PN16 ، CL150 تولید می شود که متناسب با افزایش فشار لرزه گیر حد تحمل فشاری لرزه گیر نیز اضافه خواهد شد .

 

 

 

   

میله مهار لرزه گیر فلنج دار

نوعی دیگر از اتصال آکاردئونی وجود که به صورت جوشی به لوله فلزی نصب می شود ، همانطور که می دانید اتصال جوشی به صورت دائمی می باشد و در خطوطی بسته می شود که نیاز به تعمیرات و نگه داری نخواهد داشت و برای باز کردن اتصال آکاردئونی می بایست لرزه گیر را از لوله فلزی بُرید .لرزه گیرهای آکاردئونی جوشی به صورت مهاردار و بدون مهار موجود می باشد که نوعی از آن جنس بدنه تمام استیل ۳۰۴ دارد .

سومین نوع از اتصال آکاردئونی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران به صورت دنده ای می باش که متناسب برای اتصال به خطوط گالوانیزه و رزوه ای می باشد . این نوع از اتصال لرزه گیر آکاردئونی دارای محدودیت سایز از ۱/۲ اینچ الی ۲.۱/۲ اینچ می باشد که برای سایز بزرگتر نیاز به ثبت سفارش می باشد .
لرزه گیرهای آکاردئونی دنده ای شرکت ارتعاشات صنعتی ایران به صورت روپیچ می باشد

 

دیـجی پـایپ عاملیت فروش محصولات شرکت ارتعاشات صنعتی ایران را دارا می باشد.

دیجی پایپ تامین کننده  لرزه گیرآکاردئونی ارتعاشات صنعتی ایران

با ما در تماس باشید  

_________________________________________

 تهران،خیابان خیام شمالی، پاساژامیرسلیمانی، طبقه همکف، واحد۱۰

۵۵۶۹۷۴۲۰(۲۱)۹۸+    

۵۵۶۹۷۴۳۲(۲۱)۹۸+   

۵۵۶۲۶۳۲۹(۲۱)۹۸+   

۵۵۶۹۷۹۱۸(۲۱)۹۸+   

۹۸۹۱۲۴۷۸۰۷۸۲+     

۸۹۷۸۰۹۹۲(۲۱)۹۸+   

 

با ما همراه باشید

_________________________________________

_________________________________________